Thursday, October 2, 2008

Aiiiih~~~

Sayuuu~~~
hati ini makin sayu~~~
Rindu~~~~

man.. my head cant stop singin from dat Siti Nurhaliza nya lagu... Datok.

awww I cant sleep... Im missin her like berabis~~~ laju balik~~~
kerna hati ini terbalik kesedihan~~~

sigh~~~

So anyway with the highway,
hows ur firstday of raya?

uhuh...
ok...
yeah?..
wow...
huhu!
hahahaha~~~
cali tu eh~~~

haha man~~~ nasib jua...
hehe,

mine was... entah, masa bangun I was like havin the worst hangover ever sal bnyk minum susu kacang soya, I dont know if I wana blame China for that one, and masih gi damam, so masa rah my nini beraya, besalam apa, went to the couch den tarus tidur~~~ naleh yo...

and all my kazens were like sakai meliat2, pi ntah I cudn care less~~~ pi siuklah tidur,

den later petang I went sumwer kajap, den suddenly the weather jadi galap and hujan labat, and I didn bawa my spec!!! OMG. so nda nampak... iatah masa ku speeding like 60 kali, ada bumper ahead and nda ku nampak... so break mengajut and... and... cam... nasib jua okaaaay~~~

man berijap man...

lalala,
later smchmelater!

No comments: