Saturday, October 27, 2007

Your fogiven, but not forgotten,

Started my day drinkin, nes~cafee~ for the first time in my life, i tink m starting to like drinkin dis kopi.. Si bai ni nya psl.. He made this kopi yg nyaman msa beraya rah nya.. Not 2 sweet, kinda bitter, kalinya 1st time ia buat g.. But i dnt like drinkin it.. Cam.. I feel its not a gud ting to drink it slalu.. Cam my head bebunyi tah tu wenever i minum,cam ngiiiiii.. Pening.. Pi f biasa na papa kali, cam si bapa.. Si yamin jua, but.. Cam cool bah drinkin kopi ani, nyaman jua.. Lainlah nyamannya, nggh.. I shud stop, gila krg,

classes was fun.. Oh, i ws wearing leg weight all d time, so bila buka, ringan bangat badanku.. Its part of gettin my fitness back.

So petangnya i met my futsal team mate 4 d 1st time, siuk lah diurg.. Manusia baik, Kami training, aku scored 6 biji, got d striker position. Yay! Hepi eh.. Cam lama dah na be club..

Nehuu~ atubah.. Aku ani dgr lagu si akon ri a2, yg u can put d blame on me~ awal2 na ku kn dgr.. Sal cam respectku hilang dah rah si akon since masalahnya ah.. Galiku.. B4 sukaku tu musiknya.. Catchy.. Ani paksa ku elakkan dgr lagunya.. Abeden, bila ku dgr lagu a2.. Cam tekajut ku dgr liriknya, terang bah mesejnya sal masalahnya a2.. Beggin minta maaf.. Dui.. Aku pun kesian lah.. So i decided 2 forgive him.. Den aku enjoy dgr lagunya n menyanyi lagunya.. Yipee! U can put de blame on me~ x99

1 comment:

Khairunnisa Ash'ari said...

aku minum coffee almost every day huhuhu