Saturday, May 22, 2010

The Office

Orait folks, from now on, I will seriously will start blogging balek, will. This is due to the amount of free time I have and Connection di office ani be block everywhere. Yes, aku attachment, basar sudah aku ani. Di MOE, siuk yo... orang orangnya baik baik di sini.

Anyway, masa aku first time kraja yo, stress berabis ku yo... mana inda mun inda, baju smart, janggut awesome, tapi sekalinya seluarku singkat!!! cam stail urang enam puluhan yo.... sigh... stress ku. nda matching sama janggut ku...

Pi ani inda tia... sal aku rebel sikit, and my supervisor baik urangnya. so aku pakai jeans ku yg warna brown and feel comfortable as ever... I don't think I can pull wearing seluar office, sexy rasanya... sudahtah licin... mengikut figura badan lagi tu.. :p I dont mind wearing seluar jean ku ani for the duration of my attachment time. baru ya jeans sejati!

Oh... and di sini ani nda pandai kebuluran ni, makan every time yo... sigh... takut plg ku lampuh... pi.. makan... nyaman... makan... nyum... rezeki. so ertinya aku mesti workout everyday...

Pi I got so tired kan be eksesais ani... men game lagikan dipikirkan... tidur lagi... ya Tuhan...

Oh well... bye2.

No comments: